Summer

Bild från skolavslutningen
Jag är hemma nu och denna dag har gått till att jobbat, varit ute, frysit och vara på gården. Den här dagen har gått så snabbt, helt sjukt! Men när jag och Anna kom ut från våran prao ser vi att våra killkompisar sitter utanför och väntar på oss, cute! Sen så åkte vi hem till Anna och vi åt pasta och köttfärssås. Hon tyckte det var konstigt att jag hade lite smör på pastan, sjuka människa! Men sen gick vi till gården och chilla där. Tog hand lite om Johanna som var lite ledsen, så försökte göra henne på gott humör. Sen så var jag tvungen och gå. Så Vilmer gjorde mig sällskap till Liljeholmen sen sprang jag på tunnelbanan. När jag precis satte mig bad Sabina mig att ringa upp henne så gjorde det, och efter ett tag vill Angelica att jag skulle ringa henne. Så vi prata 3 i ett samtal, älskar det! Men sedan kom jag hem och nu sitter jag och dricker te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0