Min dag

Förlåt att uppdateringen är sämst,men så är det ibland.

Igår så vakna jag upp hemma hos Fabian,men åt frukost och sedan gick till Anna. Eller ja, snarare powerwalka. För jag var tvungen att låna smink av henne. Sedan åkte jag till Alvik, för att möta upp Angelica och Josephine. Så vi åkte till Jossan, där åt vi och kolla på tv. Och ja det tog ju sin stund. Så sen åkte jag med Anna och träffade Christoffer och Max. Sen kolla vi på film och somna...

Idag har jag varit inte så glad,speciellt inte på morgonen,ville typ döda någon. Sen gick vi och mötte Adam för han skulle äta på palmyra sen gick vi hem till han och Anna och han spelade spel och jag höll på att somna sen gick vi till gården, sen åkte jag hem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0