cheers to the weekend

Hej hallå!
Nu sitter jag i min säng och har suttit vid datan ett bra tag, men aldrig kommit igång med skrivandet men nu kan jag berätta lite vad som hänt i helgen.
 
Fredag
Efter jag gick till Anna så åkte vi till Liljeholmen, för att vi var tvugna att vänta på att gården skulle öppna. Och så när vi var inne på H&M och drev om en ful halsduk så börjar jag blöda näsblod, igen! Så jag springer in till omklädningsrummet och ville bara sjunka ner i golvet och vidare.. Efter allt gick vi till gården för vi har inget liv, hah! Tyvärr kom en väldigt speciell människa, som jag inte nämner namnet på och som jag inte gillar. En falsk liten tragisk människa. Där kolla vi på en film som var jätte dålig, behöver inte ens förklara vad den heter. Efter det gick vi hem till Angelica och typ somna direkt, haha! OCh på natten så vaknar jag av att ja börjar blöda näsblod igen och jag rullar över Angelica (fattar inte att hon inte vaknade..) och sprang in på toletten i llt mörker.
 

Lördag
Lördag förmiddag spenderades i Angelicas säng, var seg och ville ldrig lämn den sängen. Sen så var vi ju tvugna att gå upp man kan ju inte ligg där hel dagen. Så vi gick upp gjorde lite mat, fixade oss och sedan gick jag vi skilda vägar. Hon till Kevin och jag åkte och träffa Anna & Vilmer. Och vi gick runt i Liljeholmsgallerin, det var roligt eftersom Vilmer hatar att gå runt och kolla på kläder. Sedan träffade vi Lovisa och Sandra, vi handla lite mat och sncks. Efter det åkte vi hem till Lovisa eftersom det var där vi skulle sova. Och så åt dom där. Jag och Anna gick och beställde en pizza, man såg inte tallriken haha! När vi var tillbaka hos Lovisa så satt vi och kolla på tv och prata vanligt tjejsnack!

Söndag
En typisk söndag, När man är lat och lite småirriterad. Så vaknade jag av att jag inte kunde andas.. Men sen åt vi frukost och sedan så satt jag, Anna och Lovisa och bara snacka skit.
Sen åkte jag hem eftersom det är fars dag och vi ska fira det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0