Day & Night

Dagen började med att jag börja duscha och jag råka ta sönder min dusch, det var bara jätte knäppt. Från ingenstans låstnar slangen från munstycket och slangen börjar röra sig och blöter ner halva mitt badrum. Sedan sätter jag på mig kläder äter sen gick jag och mötte Anna. Eller gick gjorde jag verkligen inte. Jag sprang för mitt liv till tunnelbanan. Vi åkte till min väns fina gravplats, den sticker verkligen ut, jättevacker. Dit gick vi o tände ljus, sände tankar och skrev i en notebook hans föräldrar har lagt där. 

Sedan åkte jag och hämta klänningen jag skulle ha på mig. Sedan gick vi hem till Alice och fixa oss inför maskeradfesten jag hade varit taggad för sen jag fick reda på att hon skulle ha en fest. Så vi fixade oss, jag valde en ljus sminkning ftersom jag var ängel. Sen så åkte vi hem till Danaë och hade det jättebra! Lärde känna lite nytt folk, älskar det! Det var lite stelt i början, men sånt släpper sig ju oftast fort. Den här kvällen/natten har varit jätte rolig, den har verligen innehållit allt. Bråk, romantik, kaos, glädje, tårar, dans och spya.Haha, underbart!

Kommentarer
Postat av: Danaë

Tack älskling för allt! Glad att ni hade kul och tacktacktack för balkongstädandet! Puss!

2012-11-05 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0