Q/A



Svar:
Hej Josefin! Jag förstog inte vilken du menar, om det var Meybellines nya kollektion FIT me eller Dream matte mousse. Men då kan jag skriva om båda! 

FIT me!:
Jag har faktiskt inte prövat den än. Men det som är bra med den nya kollektionen är att det finns jätte många nyanser. Alltså blir det inte detdär jobbiga läget när man t.ex väljer mellan en som är typ vit som ett lik eller en så att man får rand.. Men hon i affären sa att den täcker bra. Antingen var det bara för att sälja eller så funkar det,kan skriva det när jag prövar den!


Dream matte mousse: Den har jag faktiskt köpt länge, några år haha! Den täcker väldigt bra! Inte för jag har värsta grov-ackne. Men den är jätte bra tycker jag. Och man ser naturlig ut! Den är verkligen ett stort tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0