Hiss&Diss


Folk som förändras,  visst det är klart man förändras lite. Man kan inte vara samma hela livet, det förstår jag också. Men folk som förändras till något sämre och börjar bete sig illa mot folk, fått jätte mycket luft och blivit allmänt konstig. Dom ligger ju på disslistan, no matter what !

Att det blev dåligt väder idag, imorse. Eller typ 3 så var det helt OK, så tog på mig min jeansjacka sen blev det ju jätte kallt, och hade bara ett linne på mig under jackan. Och det regnade... Diss på dåligt väder...

Fyller år om 10 dagar, känner mig som ett litet barn men det tråkiga är att jag bara önskar mig typ 2 grejer och vet att jag får dom...  Pengar och navelpiercing :)

Kebabchipsen från OLW. Dom är jättegoda tycker jag! Haha vet att det är lite chubbie att hissa chips men hade inget att skriva och äter det nu. Plus dom är goda!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0