Molnebo del 1

Vaknade 6.44 av någon jädra anledning, tåget gick kvart i två.. Och så var jag sådär klarvaken!
Men jag åt frukost och fixade mig. Jag gick till tunnelbanan som en jädra scout! Stor bag, en sovsäck och min handväska.. Folk kolla på mig som om jag vore en idiot...Hahaha satt själv i en fyra hela vägen för mina väskor tog upp allt, haha! Kom till T-centralen och väntade på Anna.. Alla kollade ju ännu mer där! Som tur var var det ingen snygg kille jag såg eller något! Vi gick runt och letade ballerinaskor från  H&M  fanns dom jag ville ha? NEJ. Vi gick till typ 7 olika H&M.. Men jag strunta i dom för jag visste att det skulle sluta med att jag tog första bästa och ångra mig senare! Sen tog vi varsin hamburgare på donken för jag vi var utsvultna. Sen tog det jättelång tid att hitta vilket spår och sånt där fanns så jag blev jätte irriterad!

När vi var på tåget måste jag nog varit världens jobbigaste människa, blir jättelätt rastlös. När vi kom fram till Sala så hoppade vi på varandra och kramades! Sen åkte vi till hennes landställe Och inte efter så länge så gick vi 3 km till en sjö, Oh jesus! Att vi orkade... Vi var iallafall där i en halvtimme och badade.. Sen gick vi tillbaka!

I väntan på tåget

Snacks!

Det är ju inte roligt att sitta på tåg!

Dold talang!Alltid jag och förstöra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0