Klassens dag


Godmorgon hörrni!
Sitter här med min kopp te och kollar på Rix morgon.  Idag har vi klassens dag och vi ska inte ens göra något kul. Vi ska till skansen och kolla på fula, äckliga, tråkiga djur, snark! Vi fick några alternativ t.ex som att hänga i Långholmen ett par timmar. Nej typ hela klassen väljer Skansen, seriöst!?
Men jag får väl göra det bästa av situationen.

Nu i starten av mitt bloggande kommer bli lite segt och inte så mycket. För min iphone har gott sönder, idiotmobil. Idag kommer jag göra några tidsinställda inlägg så ni får något att kolla på. För jag ska servera på niornas bal ikväll! Men nu ska jag äta klart min frukost och hoppa in i en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0