Ison & Fille ♥

Den här dagen har varit den bästa på länge, länge. Somnade runt halv 7 på morgonen idag/igår. Och Anna kom hem till mig runt 12 - 13 så jag fick gå upp hur mycket jag än ville ligga kvar, man kan ju inte vara dryg!
Sen började vi fixa och tagga till. Sen åkte vi till T-centralen och mötte Alee och Diana sen tog vi spårvagnen till Gröna Lund, Sen börja vi åka massa grejer. Vi åkte pop expressen, så stog vi upp. Dom sa till oss, men vi lyssnade väl inte på det.. Tror du inte dom stannar hela jävla grejen och säger i högtalarna "Ursäkta allihopa men det är 2 tjejer som inte kan bete sig". Oh my god, jag kokade! För att vi stog upp behövde dom stanna allt och inte nog med det, utmärka oss också! Halv 8 kom vi till Lilla scenen och det var typ inga där, trodde man skulle få slåss sig fram.. Sen när det börja, Skrek hoppa dansa jag vet inte vad som hände hahaha!
ANGELICA SKULLE GJORT EN VIDEO MED ALLA VIDEOS JAG HAR FILMAT. MEN TROR DU MIN KAMERA OCH DATA LÄT MIG GÖRA DET!?! NEJ

 

Kommentarer
Postat av: Angelica!

Me vaa! Då måste du ta med dig kameran till landet så får jag se alla haha! <3 Fan aso nästa sommar tro mig jag ska vara hemma! Haha miss u!

2012-06-20 @ 13:39:41
URL: http://Angelicaniklasson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0