Ilska & irritation

Hej nu är jag jätte sur!
Jag satt vid datan och sen var jag tvungen att gå, och då kolla jag om jag har allt, matsäck, kläder smink busskort. Var i helvete är mitt busskort! Så sprang runt och leta i hela lägenheten och sen ringde jag mamma. Mammor brukar vara duktiga att hitta saker. Men mamma visste inte så hon sa att jag skulle ta min brors busskort, då gjorde jag det. Och missa bussen till liljeholmen.. Så jag fick gå till centrum och ta tunnelbanan och tvärbanan. Kommer till liljeholmen kvart över 10 (Började 10). Går och håller tummarna för att dom är kvar. Nej det var dom inte så jag åkte hem. Asso fyfan vad onödigt att ens gå från första början, jag är så jävla arg att det inte år att beskriva. Visst jätte skönt jag slipper att kolla på djur. Men får utbrott vafan ska jag göra, alla är i skolan -.-
Tumblr_m5es558cvi1r4ebhpo1_250_largeTumblr_m5es558cvi1r4ebhpo1_250_largeTumblr_m5es558cvi1r4ebhpo1_250_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0