Bye bitches!


ÅH gud vad skööönt! Jag ha inte träffat Angelica på en vecka, det är det längsta jag vart ifrån henne sen i förra höstas! Men idag åker jag och Anna upp, ner jag vet inte. Vi åker iallafall till hennes land! Ska bli hur roligt som helst. Fira midsommar med dom och vi ska bara ha så jävla oligt. Vi ska bada i hennes badtunna, sola, sova under bar himmel och bara hänga! Så jäkla grymt!

Men hey! Var inte ledsna att det här är det sista inlägget ni kommer se på 5 dagar. Jag har gjort alla "dagens!" tidsinställda och jag kommer ha tillgång till data. Men jag kommer ju inte sitta där hela tiden. Men jag bloggar lite då och då när jag känner för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0