Godmorgon!

I am so excited!
Det är för fan sommarlov nu, och nu måste jag måla naglar, sätta på mig min klänning, mamma ska fläta, packa och dona! Aaah. Nu slipper vi att ha reda på allt och slippa ha panik för att man ar ett prov på g eller en läxa. FUCK THAT SHIT! Jag ska gåi mina klackar, liiite svårt kommer det bli för jag ska bära alla satans böcker! Fast funderar om jag gör det imorgon.. För det kommer inte se klokt ut! Och igår, jag köpte en vit lång känning från topshop, skit snygg på och allt. Men man kan lika gärna sätta på sig plastfolie. Man ser igenom som jag vet inte vad, jag köpte en liten topp och ett par korta leggins på Gina. Men då var det fult för man såg igenom..Puss mina fina tar bild innan jag lämnar hemmet ♥

Dress, here i come!

Inte så passande bild men det var sommar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0