-

Skulle kunna skriva en hel bibel om the one and only Elinor Åkersten. Men det pallar jag inte.
Elli min lilla blonda, hypade murena.
Elli är en utav mina närmaste (bästa)vänner, så jag vet rätt mycket om henne men ska inte avslöja nått här på hennes blogg. Hon är nästan alltid glad t.o.m när hon är sur så skrattar hon. Hon har den bästa och sämsta humorn som jag har och det är det som gör henne till en sån underbar person. Hon har världens finaste personlighet. Hon finns där alltid för en i alla situationer om jag tex vill ha kul så ringer jag Elli. Neeej inte på det sättet! Utan då menar jag att vi kan bara genom att berätta skeva tankar börja as garva 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0