Konversation med en dude på bussen

Hej! Nu sitter jag och kollar på gladiatorerna, blir fashinerad hur man kan ha så grymt mycket muskler som vissa har! Mamma är och handlar mensmedecin, choklad! Aa juste!! Jag hatar Angelica Niklasson Asplind för hon ringde inte när en snubbe på typ 27 år börja snacka  med mig såhär va konversationen: 
Han - Ursäkta röker du?
Jag - Ehh ja..
Han - Kan du bjuda på en?
Jag - Tyvärr har inte många kvar.
Han - Tack ändå. Och så vänder han sig om.
Efter ett tag....Så säger han nått och sätter sig brevid mig och hälsar.
Han- Röker du på?
Jag - Ehm nej?
Han- Asso snälla kan jag få en cigg, behöver verkigen. Ska mecka.
Jag-  Men nej? Jag har bara några kvar. 
Han - Förlåt, men va händer ikväll fest eller?
Jag- nej ska bara hem
Han- Ska jag följa med dig hem
Jag- Öööh nej?
Han- Ursäkta, skulle jag kunna få en kyss.
Jag - Men asso va? nej?
Han- Ehhhöm Jag ska nog av nu, eller nej nästa.
ASSO VILKEN DUDE!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0