Sick to be sick

Herre min skaparesick to be sick.. Ena sekunden fryser jag, halsontet känns på bättringsvägen och huvudvärken är borta. Andra sekunden känns huvudet som det ska sprängas i 86 delar, och jag tänker att det skulle vara bättre utan en hals och att det känns som om jag kommer dö av värmeslag. Igår var det värst.. Låg med 40 graders feber, kunde inte svälja, inte nu häller men nu tvingar jag mig själv att dricka ingerfära och honungs-vatten. Grym medecin har jag hört! Men ville bara höra av mig varför jag inte bloggat osv. Nu har jag laddat upp med victorias secret fashion show 2011, te och en värmekudde. Men det var lite kul att jag letade efter bilder på VS och en tekopp på Weheartit som jag skulle ha till detta inlägg och nu hitta jag ju allt så det var ju grymt! 
Funny-mean-girls-favim.com-238141_large

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig!

2012-01-07 @ 05:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0