Facebook del 1


Alba Birkhammar Så himla roligt sätt vi träffades på! Och du är så damn cute och skön! Glassbil HAHAHAHA!
Edwin Adare Minnerna när du var som en bror för mig, alla minnen i Bäcka..! Haha. Typ oslagbara. Saknar dig!
Sara Landgraff ahahahha, när vi sov hos dig Med Mira och Deni..... Vilken natt..
Mira Vitsas Mira din lilla svikare.. Men puss jag älskar dig fina jävel!
Frank Hagman Frank, snygg stil på kläder grym bloggare när du väl gör det (förrutom alla 278161183 inlägg om brittan ;) )
Anna Olsson Skitsöt! Jättesnäll och gulligt skratt haha!
Gry De Maré Vet inte riktigt vem du är tjejen! Men söt och jättefina ögon!
Therese Mark Hihi vet inte riktigt vem du är här häller, men grymt fin!
Louise Lindgren
Grymt fin stil och allmänt cool! Saknar dig!
Sabina Rustamova Kommer ihåg när jag var hemma hos dig så hade vi haft kul, va kanske lite akward ibland, köpt typ läsk och ben&jerry's. Så blev jag sjuk typ.. :(
Saga Söderberg
Saga! Det bästa minnet jag har, måste när vi dygna och hita en vän. Sten och åkte typ hela röda linjen.. Sen sluta vi att vi var i Kista på din pappas jobb och åt god mat! Åh den natten var typ grym! Och sen måste jag ju bara påpeka att du har jättefina öonbryn
Adam Grönlund
Gullet med bryten fot :( Saknar dig min "man" haha kommer du ihåg x)
Viktor Gyökares
Du är snäll.
Christos Metaxas
Mannes lillebrooor :)
Antonio Calderon
Tyckte du var jättesöt när jag gick i 6an på hövdinga, oherre. Känner inte dig men du är väl cool.
Mathilda Christiansson
Skitfin, jättelångt fint hår bra på bandy!
Zandra Evermo
Skit fint hår!
Earthlink Zetterberg
I sommras, på grönan. Oherregud..! :p
Herman Kreuger
Grym på att sjunga! Jättefin vän!
Pernilla Harlén
Bra att du stoppade mig att fuska på So-provet, för det går säkert asbra!
Rebecka Virsand
Åh! På kollo. Tyckte du värkade skitsnäll. Och jag hade rätt, jätte söt också! :)
Julia Philips
Vet inte vem du är, men du är säkert snäll! :)
Mirjam Ghirmay
Snäll och söt!



Kommentarer
Postat av: louise

Aaaww du är också fiiin!! saknar dig med :)<3

2012-01-31 @ 22:40:35
URL: http://lucyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0