En anteckning jag hitta igår..

Jag satt på bussen påväg hem igår, och då kollade jag på anteckningar. Då upptäckte jag denhär anteckningen som inte jag har skrivit.. Så ringde Angelica mig så fråga jag om det va hon. Det va det inte. Sen kom vi fram till vem det var. Dagen innan nyår så skulle vi gömma en grej, men vi var på tvärbanan först. Sen så gick Anna och Angelica i förväg, för jag har knappt några muskler och bärde en väska som va tung. Så jag segade, sen såg jag dom inte och då skulle jag ringa dom och fråga vart fan dom tog vägen.. Men nej, i min vanliga väska låg den inte, inte i den andra heller, inte i bh:n, inte i fickorna.Inte någonstans! Så gick tillbaka till ett ställe där var den inte, så trodde jag hade lagt den i en påse dom hade. Så jag går upp för en sjukt lång backe, förbi Annas hus, sen igenom värsta skogen, sen går en bit hem till Angelica så var porten låst, ilska. Sen så öppnar någon liten gubbe. Så går in och ringer på.. Då öppnar hennes storebror dörren och så frågade jag om dom var där, men nej. Där var dom inte. Så lånade hans mobil för att ringa Angelica och fråga vart dom var och om dom hade mobilen. Men dom var hemma hos Anna.. :( Så väntade hemma hos henne, typ akward moment. Sen kommer Angelica inspringandes i rummet och säger: Din mobil ligger i kassan på pressbyron, det va en tjej som hitta den på tvärbanan. Så jag går dit så snabbt jag kunde! Lyckan när han i kassan gav den till mina händer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0