Dagen har vart onice.

Hej! Första skoldagen idag ju! Var trött men köpte ganska snabbt en kaffe! Och då börja som vanligt alla klaga. Pågrund av att jag blir lätt hyperaktiv av det, för koffein ger någon jävla effekt. När en kille höll på att klaga var jag nära på att hälla min kaffekopp på hans vita HL-tröja. För blir så irriterad att folk ska hålla på att klaga, det är exakt som om jag skulle typ klaga på att folk dricker vatten. Slutar alltid med att jag är arg. Och BAAM är dagen förstörd. Efter skolan så var jag i Liljeholmen och det var så tråkigt. Alla är så tråkiga att man håller på att dö. Sen bara för jag råka läsa 2 ord på Alice anteckningar slog hon mig, och då slog jag tillbaka. Och nu hatar jag Liljeholmen, och folk som klagar på att jag dricker kaffe. Hey jag dricker vad jag vill.
Åh... Vad fint med en googlebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0