Skärp dig!

Asso min uppdatering har blivit den dåligaste av alla... Så jag tänkte fixa det inom kort. Antingen imorgon eller nästa helg!Så då kommer det bli såhär:

Ny design: Det är faktiskt mycket roligare att ha en fin design (Inte för min är ful). Men jag tröttnar jätte lätt och sådär. Så ska försöka göra nya designer ganska ofta.

Ca 7 inlägg per dag Så ni får något att läsa om. Att min blogg blir bra. Haha patetiskt det lät..!

Tidsinställda inläg t.ex om jag vet att  jag inte kommer vara hemma eller så. Eller när jag är i skolan. Så gör jag några tidställda så det blir bra uppdatering

Inte tråkiga inlägg menar jag då typ. " Hej jag har inget och säga hejdå". Så bloggar liksom om roliga, intressanta saker och så.

SÅ nu är det bara jag som måste skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du? hur reagera dina föräldrar när dom upptäckte? kraaam <3

2012-02-14 @ 13:06:56
Postat av: Anonym

duktiiig du är snelliiii!! <3

2012-02-16 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0