Nystart..

...både på dagen och på bloggen...!
Ny design som ni ser, om ni inte gör det uppdatera sidan så får ni nog se! Men jag kommer nog fixa med designen lite mer på söndag. 
Inatt sov jag sjukt dåligt, det är som en närv i ryggen som har klämts.. Skitont! Men nu äter jag frukost, te och en riskaka! Så jävla skönt, jag börjar 9.20 så lite tid finns över och göra annat! Och ingen jädra stress hit och dit!
Idag tror jag det kommer bli en grym dag! Vi ska fira Anna och Helen. Och vi ska äta gott,dricka och ha det så himla bra! Men ska hoppa in i duschen, sminka mig, borsta tänderna. Ja ni förstår nog vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Siri

vad fin bloggen blev! :)

2012-02-17 @ 14:55:56
URL: http://picsbysiri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0